2013年10月24日 星期四

摸索中

由亞虎宣布要關閉後,我落腳於Blogger,但到現在還未熟悉如果使用?很多舊blog 友又失去聯絡,揾番幾個但又唔知點加入自己blog内,真苦惱!

我還是要坐定定再研究下點用這blog ,
希望好快揾回你們啦。。。。

7 則留言:

  1. 回覆
    1. Hi 貓B , 我點加你入追縱者?你好似無開這功能喎了

      刪除
  2. 我都唔多清楚點去ADD 你, 我 BOOKMARK 左你BLOG 咋

    還有, 你去設計裡, 入"設定", 再去"文章和留言" 把驗證"否"左佢

    回覆刪除
    回覆
    1. 驗證"否"左啦, 但似乎係擋垃圾留言用渣播.

      刪除
  3. 回覆
    1. 版面配置->係版面入面的欄位揀"新增小工具"->彈開新的小視窗->左邊揀"更多小工具"->第一個就係"追蹤(Google Friend Connect".

      刪除
    2. 謝謝了, 己經加了追蹤者個FUNCTION

      刪除